home   • contact   • harta site  
Utilizator:
Parola:
Acum este Lun 15 Oct 2018 22:14




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 10 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Dum 11 Apr 2010 17:39 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Dum 11 Apr 2010 16:57
Mesaje: 21
Localitate: Iasi
In legatura cu traseul 21,consider ca acesta ar trebui extins de la Billa spre Strada Vasile Alecsandri-Piata Independentei-Copou sau cel mult pana la Triumf(acest traseu ipotetic a mai fost utilizat in Iasi,cand era practicat de catre firmele particulare) ,constituindu-se ca optiune pentru cei ce calatoresc din zona Podu Ros catre Copou.

_________________
Cosmin S.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Mie 21 Apr 2010 19:21 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
in primul rand pe acest traseu se circula groaznic,foarte inghesuit in microbuze de de o uzura esita din comun,la abonament de 60 ron.
deci prima schimbare pe acest traseu este schimbarea cu autobuze.
eu propun ca daca acest traseu ramane neschimbat ,atunci sa se faca reduceri de abonament,pentru ca se circula in conditii inferioare fata de celelalte trasee.
cat despre extinderea traseului,ar fi o solutie,dar dupa cum vezi regia continua sa scurteze traseele si sa mareasca abonamentele.
DECI NICI O SANSA TRASEULUI 21


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Joi 22 Apr 2010 1:12 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Dum 11 Apr 2010 16:57
Mesaje: 21
Localitate: Iasi
Este de la sine inteles ca trebuie inlocuit maxi-taxi cu autobuze(pe orice traseu nu numai pe 21!),tocmai in ideea ca abonamentul este la o valoare ridicata propuneam ideea extinderii traseului (macar daca abonamentul este la o valoare ridicata--sa fie un traseu mai lung si mai util).
Problema trasee lungi vs. trasee scurte respectiv scurtarea unor trasee are totusi mai multe aspecte,si pun intrebarea :ce este mai convenabil,pastrarea in forma actuala a traseului spre Ciurea( nu am nicio problema cu cei ce calatoresc din zona respectiva spre Iasi si invers) sau asigurarea unei alternative pentru zona Copou,alternativa ce ar putea fi utilizata de catre cei ce locuiesc in zona Podu Ros(dupa cum se stie in zona Podu Ros dimineata este un dezastru...---si cunosc asta pe "propria piele" de 13 ani de cand circul constant pe aceasta ruta-Podu Ros---Copou),prin crearea unui "capat de traseu" in Podu Ros sau CUG I la orele de varf pentru preluarea afluxului de calatori.

_________________
Cosmin S.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Vin 23 Apr 2010 13:00 
Neconectat
RATP Iasi
Avatar utilizator

Membru din: Vin 27 Noi 2009 14:09
Mesaje: 88
sanducosmin92 scrie:
In legatura cu traseul 21,consider ca acesta ar trebui extins de la Billa spre Strada Vasile Alecsandri-Piata Independentei-Copou sau cel mult pana la Triumf(acest traseu ipotetic a mai fost utilizat in Iasi,cand era practicat de catre firmele particulare) ,constituindu-se ca optiune pentru cei ce calatoresc din zona Podu Ros catre Copou.

Pe planificarea actuală RATP Iași trimite în zilele lucrătoare pe bd. Carol I 12 tramvaie (20 la orele de vârf), 28 de autobuze (40 la orele de vârf) și 20 de microbuze, cărora li se adaugă 14 vehicule ale SC Unistil SRL. După cum puteți observa, numărul de mijloace de transport auto prezente pe acest bulevard este foarte mare, întâmpinând dificultăți din cauza traficului și contribuind, la rândul lor, la îngreunarea acestuia. Numărul traseelor care parcurg tronsonul Piața Eminescu-Agronomie este de 9, ceea ce nu este deloc normal, iar pe anumite paliere orare fluxul de călători chiar nu justifică un număr atât de mare de trasee și vehicule pe acest tronson. Nu în ultimul rând, fiind vorba despre o zonă preferată de ieșeni pentru petrecerea timpului liber, trebuie acordată o atenție sporită asigurării calității aerului.

Date fiind aceste aspecte, consultanții noștri au avut în vedere, la realizarea noului plan de transport propus, diminuarea ponderii transportului auto pe tronsonul Piața Eminescu-Triumf în favoarea celui electric, cu tramvaiele. Planul propus se bazează, însă, pe înființarea unor centre intermodale, care să permită transbordarea eficientă a călătorilor de la un mijloc de transport la altul. Deocamdată trebuie să adaptăm planul de transport la situația actuală, până când vom putea pune la dispoziția călătorilor stații intermodale. Ca o cale de mijloc am decis păstrarea traseelor auto în zona Copou, dar cu scurtarea unora până la Triumf.

După cum probabil cunoașteți, traseul 6b (Dacia-Gară-Piața Eminescu-Copou-Breazu) va fi preluat în curând de RATP și va fi deservit de autobuze, deci prelungirea traseului 21 în varianta propusă de dvs. ar însemna, pe lângă apariția unui nou traseu pe bd. Carol I, dublarea nejustificată a traseului 6b între stațiile Subpasaj Alexandru cel Bun și Rond Copou.

De altfel, traseul 21 va fi desființat, întrucât pe tronsonul [Billa-]Gară-Podu de Piatră-Podu Roș se suprapune cu traseele 2 și 19.

ingeniosul scrie:
in primul rand pe acest traseu se circula groaznic,foarte inghesuit in microbuze de de o uzura esita din comun,la abonament de 60 ron.

Acest traseu este folosit cu precădere ca alternativă pe alte tronsoane, unde se suprapune peste alte trasee, deși pe acestea intervalele de urmărire sunt mici și circulă vehicule de mare capacitate. Foarte puțini călători îl utilizează cu scopul pentru care a fost creat, și anume pentru a asigura legătura CUG-Nicolina-Gară. Aceste aspecte duc la aglomerarea artificială a microbuzelor de pe traseul 21.

ingeniosul scrie:
deci prima schimbare pe acest traseu este schimbarea cu autobuze.

Este imposibil să nu fi observat că RATP Iași dorește ca traseele auto să fie deservite de autobuze. Înlocuirea microbuzelor se face, însă, treptat, pe măsură ce parcul de autobuze permite acest lucru.

ingeniosul scrie:
regia continua sa scurteze traseele si sa mareasca abonamentele.

Cunoașteți, cu siguranță, faptul că prețurile abonamentelor RATP rămân neschimbate.

_________________
RATP Iași - Biroul Exploatare


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Mie 14 Iul 2010 13:50 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
de cand ati scos din circulatie 2 microbuze pe traseul 21 se circula foarte aglomerat,chiar din prima statie adica de la gara.
asteptam sa mai introduceti unitati pe acest traseu.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Mie 14 Iul 2010 15:07 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Dum 11 Apr 2010 16:57
Mesaje: 21
Localitate: Iasi
ingeniosul scrie:
de cand ati scos din circulatie 2 microbuze pe traseul 21 se circula foarte aglomerat,chiar din prima statie adica de la gara.
asteptam sa mai introduceti unitati pe acest traseu.


Este binecunoscut faptul ca in perioada vacantelor numarul de mijloace de transport prezente "la strada" se micsoreaza cu 15-25 % ... Un alt fapt inyteresant este acela ca in aceasta vacanta numarul de calatori nu s-a "micsorat" substantial ,ci la o prima vedere se mentine "la un nivel ridicat" ... consider ca nu ar fi neaparata nevoie sa fie introduse capacitati sporite de transport ,mai ales ca exista ca alternativa traseele 19 si 2 (trasee ce beneficiaza de capacitati mari de transport , mai ales, ales traseul de tramvai 2... ;) ) !!

_________________
Cosmin S.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Mie 14 Iul 2010 16:08 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
intradevar traseul 2 este o varianta doar pentru cei care doresc sa ajunga de la gara in podul ros,si sunt foarte putini calatori,in rest acest traseu nu ajuta la nimic.
ii trebuie o alta destinatie.
baza3 nu este o zona locuita si nici cautata.
ca sa ajung de la gara in cug,trebuie sa compostez 2 bilete,1 pe traseul2 si 1 pe 41.
prefer sa merg cu 21.
cat despre 19 cu cele 4 unitati pe traseu ajunge din an in pasti.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Vin 30 Iul 2010 14:01 
Neconectat

Membru din: Sâm 17 Iul 2010 14:42
Mesaje: 1
Se întâmplă deseori următorul fenomen neplăcut pe traseul 21 pe sensul de mers Rond CUG -> Gară. Încă de la primele staţii, microbuzul se umple de călători, astfel că din staţiile Rond Vechi, Tudor Neculai, şi Pod Nicolina nu mai pot urca alţi călători care ar dori să ajungă la Gară. În staţia Podu Roş însă, cam jumătate din călători coboară, iar microbuzul continuă cursa umplut doar pe jumătate.

Aceasta se întâmplă cu deosebire în orele după-amiezii. În mod evident nu este o utilizare optimă a mijloacelor de transport pe acest traseu.

Ar trebui o strategie pt ca acei călători care se deplasează din CUG doar până în Podu Roş să fie stimulaţi să folosească traseul 41, pe care oricum circulă mijloace de transport cu capacitate mai mare şi la intervale mai mici de timp.

Propunerea mea este ca microbuzul 21 să circule pe la Bazar, evitând astfel staţia Podu Roş, dar servind în continuare celelalte staţii de pe traseul său obişnuit.

Călătorii care circulă din Podu Roş spre Gară au oricum la dispoziţie alte mijloace de transport: tramvaie pe traseul 2 şi autobuze pe traseul 19.

În ce măsură este fezabilă această propunere?


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Dum 01 Aug 2010 14:52 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Dum 11 Apr 2010 16:57
Mesaje: 21
Localitate: Iasi
Pentru propunerea facuta exista 2 variante de traseu dupa cum urmeaza :



1) CUG II --- Biserica Inaltarea Domnului --- CUG I --- Tudor Neculai --- Pod Nicolina ------> Bazar --- Bulevardul Nicolae Iorga --- Bulevardul Socola --- Splai Bahlui (Cantemir... Gara) .



2) Acelasi parcurs pana la Bulevardul Nicolae Iorga -- continuare catre Bulevardul Primaverii iar mai apoi pe Bulevardul Tutora si respectiv catre Splai Bahlui ( Cantemir... Gara).




***Insa rutele expuse se intersecteaza cu alte doua trasee ce ajung tot in zona Gara , respectiv traseul de autobuz 19 si traseul de tramvai 2 ... si mai ales se produce intersectarea cu alte trasee cum ar fi 11 , 30 , 46 .


P.S. : Aceasta este parerea unui simplu calator iesean :!: :| :roll: .

_________________
Cosmin S.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Extinderea traseului microbuzului 21 spre Copou
MesajScris: Vin 14 Ian 2011 14:23 
Neconectat

Membru din: Vin 14 Ian 2011 13:49
Mesaje: 1
Am observat ca traseul 21 CUG - BILLA a fost abandonat de cei de la RATP.

Din punctul meu de vedere el nu era viabil deoarece era realizat cu microbuze. De la primele statii microbuzul se umple si astfel el nu deserveste decat o parte din locuitorii municipiului.

Ar fi un mare sprijin pentru locuitorii oraşului daca s-ar repune in functiune aceasta linie cu conditia ca macar la orele de varf sa circule si autobuze. Astfel am avea parte de un transport mai eficient, la care au acces un numar mai mare de locuitori ai municipiului şi astfel... mai profitabil si pentru RATP.

Multumesc pentru oportunitatea de a-mi spune punctul de vedere.

Cristi ... din CUG :)


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 10 mesaje ] 


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

Primaria Iasi Regia Autonomă de Transport Public Iaşi Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial