home   • contact   • harta site  
Utilizator:
Parola:
Acum este Lun 20 Aug 2018 5:39




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 7 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: program de seara autobuze si tramvaie
MesajScris: Mar 30 Noi 2010 13:32 
Neconectat

Membru din: Mar 30 Noi 2010 11:50
Mesaje: 1
buna ziua !

o intrebare: pana la ce ora circula autobuzele si tramvaiele in timpul saptamanii, dar si in week-end ???


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: program de seara autobuze si tramvaie
MesajScris: Mar 01 Feb 2011 11:40 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
ieri criss22 va scria de traseul 19 ca nu vine cu orele,si asa este.
tot ieri am observat ca la ultima cursa adica la ora22 si 10 in podul ros,la semafor se afla numai putin de 4 mijloace de transport RATP goale care aveau traseu in copou.
pur si simplu stateau in coloana gata sa faca intrecere spre copou.
primul era un maxi-taxi 28,al doilea41,al treilea41B,iar pe banda celalta un 28B.
cum este posibil asa ceva.4 mijloca de transport goale,care merg din podul ros pana in copou in acelasi timp.
chestia este ca in fiecare seara se intampla la fel.
nu stiu cum poate face profit RATP-ul in astfel de cazuri.
in al doilea rand nu pot sa-mi explic ca un traseu ca 41 sa aiba ultima cursa asa devreme.
trebuie luate masuri urgente si pentru aceste trasee dar si pentru un traseu ca 19.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: program de seara autobuze si tramvaie
MesajScris: Lun 28 Feb 2011 15:41 
Neconectat
RATP Iasi
Avatar utilizator

Membru din: Vin 27 Noi 2009 14:09
Mesaje: 88
Precizare: o parte a celor de mai jos se regăsesc şi în răspunsul pe care îl veţi primi la sesizarea dvs. oficială (pe forum aţi ridicat mai multe probleme).

ingeniosul scrie:
tot ieri am observat ca la ultima cursa adica la ora22 si 10 in podul ros,la semafor se afla numai putin de 4 mijloace de transport RATP goale care aveau traseu in copou.
pur si simplu stateau in coloana gata sa faca intrecere spre copou.
primul era un maxi-taxi 28,al doilea41,al treilea41B,iar pe banda celalta un 28B.
cum este posibil asa ceva.4 mijloca de transport goale,care merg din podul ros pana in copou in acelasi timp.

Dată fiind corespondenţa îndelungată dintre dvs. şi instituţia noastră, dar şi activitatea dvs. pe forumul CIVITAS-ARCHIMEDES, cunoaşteţi foarte bine faptul că, pentru a vă putea da lămuriri cu privire la o situaţie care vi s-a părut a reprezenta o deviere de la bunul mers al activităţii de transport public, este nevoie să ne furnizaţi date complete şi corecte (dată, oră, poziţionare, traseu, direcţie, numere de parc sau înmatriculare ale vehiculelor) pentru a ne permite să identificăm precis în documentele noastre situaţia respectivă.

ingeniosul scrie:
chestia este ca in fiecare seara se intampla la fel.

Pe traseele care fac legătura între Podu Roş şi Copou este posibil să apară situaţii în care vehiculele de pe cel puțin două dintre trasee să se întâlnească pe parcursul comun, însă cu siguranță scenariul prezentat de dvs. reprezintă o exagerare (în fiecare seară, toate cele patru trasee).
Aduceţi în discuţie patru trasee care au parcurs comun între Pod Nicolina şi Rond Copou. Pentru toate cele patru trasee intervalele de urmărire sunt mici (după CUG 2, traseul 41b este asimilat traseului 41), chiar şi spre sfârşitul programului, când timpii de aşteptare în staţii încep să crească (mijloacele de transport încep să se retragă, rând pe rând, la garaj). Chiar dacă prin grafic se are în vedere ca, pe cât posibil, să se evite situaţiile de tipul celei aduse în discuţie de dvs. (şi vorbim aici nu de cazul cel mai nefavorabil, pe care îl invocaţi, ci chiar de vehicule de pe doar două trasee, care se pot apropia foarte mult unul de altul), acestea pot să apară şi categoric apar, peste motivul specificat mai sus suprapunându-se şi diverse aspecte ce ţin de trafic (semafoare - în multe situaţii, a prinde un semafor pe roşu sau pe verde contează foarte mult atunci când vorbim de trasee precum 28, 28b, 41, 41b, 43, 43b, 43c, blocaje apărute în zone care nu ridică probleme în mod obişnuit, blocaje în zone predispuse la acestea, existând, însă, şi posibilitatea să nu se întâmple acest lucru). Aşadar, chiar dacă graficul e făcut foarte bine şi condiţiile de la stradă ar permite respectarea lui, în cazul traseelor menţionate sunt inevitabile mici desincronizări care să aducă vehiculele mai aproape unele de altele decât era prevăzut.

ingeniosul scrie:
in al doilea rand nu pot sa-mi explic ca un traseu ca 41 sa aiba ultima cursa asa devreme.

Pentru staţia Podu Roş există o ultimă legătură spre Rond Copou în jurul orei 22:30 (traseul 28). Ultimul autobuz de pe traseul 41 care parcurge întregul traseu, până la Rond Copou, ajunge în staţia Podu Roş în jurul orei 22:30. Ultima plecare de la capăt de linie din tabelul prezentat pe forum reprezintă ultima cursă efectuată până la capătul opus, nu ultimul vehicul care pleacă de la acel capăt de linie!

_________________
RATP Iași - Biroul Exploatare


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: program de seara autobuze si tramvaie
MesajScris: Mie 02 Mar 2011 9:43 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
Radu Czech scrie:
Ultimul autobuz de pe traseul 41 care parcurge întregul traseu, până la Rond Copou, ajunge în staţia Podu Roş în jurul orei 22:30
.
in special m-am uitat in fiecare seara la parcursul traseului 41,si ultima cursa care ajunge in podul ros este maxim 22 si 15.
se poate gasi o solutie dupa ora 8 sera ca unele traseele sa se scurteze pana in piata M.Eminescu.dapa ora 20 autobuzele circula mai mult goale mai ales spre copou.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: program de seara autobuze si tramvaie
MesajScris: Joi 03 Mar 2011 14:35 
Neconectat
RATP Iasi
Avatar utilizator

Membru din: Vin 27 Noi 2009 14:09
Mesaje: 88
ingeniosul scrie:
Radu Czech scrie:
Ultimul autobuz de pe traseul 41 care parcurge întregul traseu, până la Rond Copou, ajunge în staţia Podu Roş în jurul orei 22:30
.
in special m-am uitat in fiecare seara la parcursul traseului 41,si ultima cursa care ajunge in podul ros este maxim 22 si 15.

Luăm un exemplu oarecare - perioada 21-25.02

21.02 - traseul 41b, ultima cursă, nr. parc 40, pleacă de la Blocuri Ciurea spre Copou la ora 22:00
22.02 - traseul 41b, ultima cursă, nr. parc 09, pleacă de la Blocuri Ciurea spre Copou la ora 22:00
23.02 - traseul 41b, ultima cursă, nr. parc 01, pleacă de la Blocuri Ciurea spre Copou la ora 22:00
24.02 - traseul 41b, ultima cursă, nr. parc 26, pleacă de la Blocuri Ciurea spre Copou la ora 22:00
25.02 - traseul 41b, ultima cursă, nr. parc 40, pleacă de la Blocuri Ciurea spre Copou la ora 22:00

Timp parcurs Blocuri Ciurea - Podu Roş: cca. 25 minute

Pe lângă aceste ultime curse de pe 41b care circulă până la Rond Copou, există şi alte maşini care au fost pe 41 şi 41b şi care ajung în Podu Roş după trecerea vehiculelor indicate, în drum spre garaj.

Datele se regăsesc la fel indiferent de ziua pe care am alege-o pentru verificare (şi vă asigurăm că nu sunt "scoase din burtă", cum ar fi tentaţi unii să creadă).

Situaţia de mai sus se referă la traseul 41b (bănuim că nu aveţi o problemă cu faptul că e vorba de traseul 41b şi nu de 41), însă, cum v-am spus mai sus, ultima trecere prin Podu Roş spre Copou este în mod normal în jurul orei 22:30, pe traseul 28.

Este evident, aşadar, că ultima trecere prin Podu Roş pe traseele 41 barat şi 28 este după ora 22:15, deci cele afirmate de dvs. nu se confirmă.

ingeniosul scrie:
se poate gasi o solutie dupa ora 8 sera ca unele traseele sa se scurteze pana in piata M.Eminescu.dapa ora 20 autobuzele circula mai mult goale mai ales spre copou.

Flexibilizarea traseelor poate şi va fi realizată atunci când va exista suportul pentru acest lucru: staţii intermodale, sistem de ticketing adecvat, trafic reglementat în favoarea mijloacelor de transport public. Care este situaţia la zi cu aceste elemente cunoaşteţi şi dvs. din ceea ce publică presa locală (şi zău că nu are RATP vreo vină că OUG 34 e cum e, că suntem victimele luptei aprige dintre diverse firme pentru câştigarea unui contract de amploare şi că aceste firme nu înţeleg faptul că efectele acestei lupte se răsfrâng dezastruos asupra unui oraş care are nevoie urgentă să-şi modernizeze serviciile publice.

_________________
RATP Iași - Biroul Exploatare


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: program de seara autobuze si tramvaie
MesajScris: Vin 04 Mar 2011 10:05 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
este posibil ca la ora 22, traficul scazut si lipsa calatorilor din statii sa faca foarte scurt timpul din ciurea pana in podul ros sa fie de maxim 15 minute.
din aceasta cauza ultima cursa care pleaca din capat cug,ori trebuie anulata ,ori mutata mai tarziu pantru a nu se mai intalni toate autobuzele in acelasi timp. Radu Czech scrie:[/quote]Pe lângă aceste ultime curse de pe 41b care circulă până la Rond Copou, există şi alte maşini care au fost pe 41 şi 41b şi care ajung în Podu Roş după trecerea vehiculelor indicate, în drum spre garaj[quote].
nici unul din aceste autobuze nu preia calatori,chiar daca acestia sunt in statii.
din contra sunt unele autobuze care se intalnesc si fac intrecere pana la garaj.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: program de seara autobuze si tramvaie
MesajScris: Dum 29 Mai 2011 15:09 
Neconectat

Membru din: Joi 03 Iun 2010 18:52
Mesaje: 6
Daca autobuzul se retrage, ar trebui sa ia calatorii sa-i duca la GARAJ?


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 7 mesaje ] 


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron

Primaria Iasi Regia Autonomă de Transport Public Iaşi Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial