home   • contact   • harta site  
Utilizator:
Parola:
Acum este Vin 24 Noi 2017 10:35




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 16 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Vin 28 Mai 2010 19:27 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 21 Apr 2010 16:22
Mesaje: 14
Dupa reabilitarea pasajului nicolina ce noi trasee de tramvai se vor crea?
Se va introduce inapoi tramvaiul 9? Autobuzul 41 va fi inlocuit cu transport ecologic?
Si daca se va reabilita si legatura dintre pasaj si linia de tramvai din fata garii nicolina vor exista trasee ce vor cobori si urca pe acolo?


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Dum 07 Noi 2010 8:56 
Neconectat

Membru din: Mie 22 Sep 2010 11:45
Mesaje: 33
Ca o parere personala, nu cred ca acele bretele de coborare/urcare pe pasarela Nicolina vor mai fi reabilitate si puse in functiune. Pe acolo circulau acum 20 de ani 10b si 14 daca nu ma inseala memoria.
Probabil doar 9 va fi reinstalat in prima faza cand si daca vor incepe lucrarile. Nu cred ca a fost aprobat proiectul si prin urmare inca nu exista finantare.
Mi-ar placea sa fie o linie CUG-Gara in genul fostului 10, doar ca spre Gara sau Canta chiar si nu in Dacia. Iar, personal, 9-le l-as vrea dus in Copou pe principiul lui 41 de acum. Astfel:
9 Cug-Copou
9b (sau orice alt indicativ, dar 9 e legat de CUG si cum se practica b-urile si c-urile...) Cug-Gara via Podu de Piatra.
Alte trasee nu vad a se instala in prima faza. Depinde foarte multe de ce legaturi se vor crea in Podu Ros, daca va exista posibilitatea liniilor din Cug sa mearga la dreapta spre Tesatura. Caz in care un ipotetic traseu spre Tatarasi (ex-15-le) sa fie realizat.
Momentan sa ne rugam sa aprobe proiectul, sa inceapa lucrarile, sa le termine in 2-3 ani si sa avem macar 9 la strada pe orice traseu ar fi el. Desi repet, 9-le in noua configuratie ar trebui dus fara indoiala spre Copou.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Dum 07 Noi 2010 20:10 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
sincer eu nu am auzit niciodata de traseul de tramvai 10b.
stiu ca din cug circula urmatoarele traseele:
-9 cug-tg.cucu-gara
-10 cug-pod de piatra-dacia
-14 cug-gara internationala-gara-canta
-15 cug-piata nicolina-tesatura-metalurgie-tatarasiN.
tin minte ca se circula foarte bine si confortabil pe aceste trasee.
acum insa traseul de autobuz 41 incerca sa faca fata,insa fara succes .
pana si traseul 21 l-au desfiintat(cu toate ca la orele de varf,vineri,sambata si duminica, era full)RATP au decis ca nu renteaza.
O MARE MINCIUNA.
trebuie neaparat sa modernizeze tot bulevardul nicolina,si darea in folosinta urgentata a tramvaielor spre cug.
poate in prima faza pana la rond vechi.ar conta foarte mult .
in ceea ce priveste noile trasee si eu cred ca noul traseu din cug va ajunge in copou,asta cu conditia ca traseele 1 si 13 sa ramana prin tudor.
poate al doilea traseu va fi 21 spre gara prin podul de piatra.
al treilelea traseu nu va mai exista deoarece sunt deja 2 legaturi cu tatarasul 121 si 11.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Lun 08 Noi 2010 10:54 
Neconectat

Membru din: Mie 22 Sep 2010 11:45
Mesaje: 33
Salut!
10b era un traseu tot spre Dacia doar ca via Gara Nicolina, adica urca si cobora pe acele bretele ale pasarelei. Mergeau ITB-uri si nu erau multe, 2-3.
Cat despre 15, o mica completare, a fost un traseu foarte scurt ca si existenta, dar stiu ca eu ca si Tatarasean m-am dus pana la capat in CUG cu 15-le. A fost cred singura data cand am ajuns acolo :) Si parca erau Tatre care serveau traseul asta.
1 si 13 prin Tudor n-au nicio legatura cu CUG-ul. Pot foarte bine sa circule prin Podu Ros ca si inainte de gaura de la Hala. Doar si 41 avea traseu comun de la Podu Rosu spre Copou si asta nu impiedica sa fie autobuzele pline. CUG-ul e mare si populat doar. 1, 13 si 9 pot circula foarte bine pe strada Palat. Adu-ti aminte ca inainte ca 1 sa mearga in Tatarasi si el si 1b si 9 imparteau traseu comun pe-acolo asa ca....
La fel 11 si 121 sunt trasee care ajung in zona Podu Ros si pasarela CUG, respectiv dar iar n-au nicio legatura cu CUG-ul, amandoua mergand in Dacia. Deci iar un lucru nu-l exclude pe celalalt. Un al treilea traseu spre Tatarasi sa zicem (fostul 15) ar fi rentabil doar daca in zona CUG s-ar face (pe terenul Fortus) complexuri comerciale sau hale de productie (de orice ar fi). Si parca pentru complexuri de gen erau ceva planuri. Oricum vorbim aici de un al 3lea traseu care este foarte putin probabil.
Oricum principale sunt 9 si 9b (eu i-as zice tot asa, spre Copou si spre Gara). Desi nu sunt legat in niciun fel de cartierul CUG si cred ca n-am mers decat cel mult de 2 ori cu un 9 si nu cred ca prin CUG ci mai degraba din centru spre Podu Ros, imi doresc foarte mult sa vad acest traseu la locul lui. Traseul asta si pe cate s-or mai face ca urmare a redarii in folosinta a liniei de acolo. Mai departe, cum o vrea Primaria, RATP si bunul Dumnezeu, desi poate ordinea ar fi un pic invers ;)

ps. Care este starea vechiului capat al lui 9? N-am mai fost oricum demult pe-acolo. Ar putea si nu sa-l refaca...totul depinde de cum se va alege varianta lucrarilor la linie. Capat temporar in rondul vechi si apoi capatul final.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Sâm 13 Noi 2010 23:50 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
eu nu am spus ca 1 si 13 sa mearga in cug.
am spus ca odata reintrat traseul 9 cug-copou,nu ar putea merge din podu ros,pe traseu comun cu tramvaiele 1 si 13.
de aceia trebuie gasite modalitati pentru eficienta fiecarui traseu.
dar mai bine sa vedem lucrarile macar incepute si pe urma mai vorbim.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Mar 16 Noi 2010 10:43 
Neconectat

Membru din: Mie 22 Sep 2010 11:45
Mesaje: 33
Stiu ca nu ai spus ca 1 si 13 sa mearga prin CUG. De aceea si explicatia ce a urmat. 1/1b/9 au circulat candva impreuna in zona aia si la fel pot circula si 1/13/9 avand in vedere ca dincolo de Podu Ros au cu totul alte trasee. Cand circulau 1 si 13 pe Panu mergea foarte bine 41 pe acolo tot CUG-Copou. Asa ca, nicio problema.
In alta ordine de idei, daca tot se acopera gaura aia de la Hala, de ce nu incep concomitent si lucrarile la linie? Sa nu se sape de 2 ori.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Vin 03 Dec 2010 16:31 
Neconectat
RATP Iasi
Avatar utilizator

Membru din: Vin 27 Noi 2009 14:15
Mesaje: 39
Octopus scrie:
daca tot se acopera gaura aia de la Hala, de ce nu incep concomitent si lucrarile la linie? Sa nu se sape de 2 ori.
Pentru lucrările la calea de rulare de pe A. Panu trebuie organizată o nouă procedură de licitaţie.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Lun 14 Feb 2011 14:53 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi 14 Ian 2010 0:29
Mesaje: 21
Localitate: Trix Imperium
Octopus scrie:
Cat despre 15, o mica completare, a fost un traseu foarte scurt ca si existenta, dar stiu ca eu ca si Tatarasean m-am dus pana la capat in CUG cu 15-le. A fost cred singura data cand am ajuns acolo :) Si parca erau Tatre care serveau traseul asta.
In iunie 1993, linia 15 inca mai exista, dar nu functiona decat in orele de varf. Linia a aparut in 1989 odata cu darea in folosinta a tronsonului Pasaj Nicolina - Tesatura si initial a avut vagoane V58 (ITB). Dupa 1990 si in special dupa casarea masiva a tramvaielor V58, pe linia 15 au circulat tramvaie Tatra.
Cel putin in weekend, frecventa acestei linii era foarte proasta si tramvaiele erau foarte aglomerate, mai ales dupa ce s'a desfiintat si linia 7 (Canta-Piata Nicolina-Metalurgiei-Tatarasi Nord) in vara anului 1990.

Daca tot se discuta de dublarea lui 1/13 cu 9 pe portiunea Copou-Podul Ros, as propune ca initial sa revina 1/13 prin Podul Ros, iar ulterior sa se reinfiinteze 4/8, adica 1/13 actual cu indicativele din anii '80, 1 sa aiba traseul nou: Copou-Podul Ros-CUG, iar 1b sa fie vechiul 1b spre Baza 3. Linia 9 sa ramana Gara-CUG fie prin centru (Podul Ros) fie prin Podul de Piatra, eventual ambele variante, una din ele numita 9b si care sa fie doar in orele de varf.

_________________
Cu sau fara tramvai, viata este imposibila!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Mar 15 Feb 2011 12:09 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
daca e sa vorbim de traseul 15,el la inceput a fost fregventat de vagoane v58,care apartinea de depoul dacia,iar odata cu casarea lor,au fost introduse tramvaie tatra,apartinand depoului gara.cel mai des au circulat vagonele 215 si 244.
referitor la graficul de drum,acest traseu era alcatuit din doua tramvaie in orele de varf si un singur tramvai in rest. nu pot sa spun ca acest traseu avea program normal pentru ca ultimul tramvai era undeva pe la ora 8 seara.
acest traseu s-a desfiintat odata cu anularea liniei spre cug,impreuna cu trasele 9 si 10.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Mie 16 Feb 2011 22:03 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 21 Apr 2010 16:22
Mesaje: 14
Multumesc foarte mult tuturor pentru raspunsuri... sper ca tronsonul CUG II Podu Ros sa treaca din amintiri si sperante in realitate cat de curand.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Mie 30 Mar 2011 8:04 
Neconectat

Membru din: Mie 22 Sep 2010 11:45
Mesaje: 33
Trix, nu ma indoiesc ca esti mai informat ca mine pt ca probabil esti mai mare si ai trait cu alti ochi anii aceia, dar sigur sigur 15-le mai "traia" si-n 1993? Stii de ce intreb? Pentru ca eram sigur ca 15 a fost o existenta efemera (eu oricum am mers cu el inainte de 1989), in plus in acel ghid al transportului in comun din Iasi (bun , rau cum e) la traseele din 1989 nu apare deloc. Sunt absolut toate, parca si 14-le e acolo, dar 15 nu.
Eu cred ca nu e vreo problema daca 9 o sa fie dublat de 1 si 13 pe portiunea Pta Unirii - Podu Ros, e atata cerere in zona aia incat si acum sau mai bine zis inainte de intreruperea circulatiei pe Palat, 41 si 28 dublau intre Podu Ros si Tg.Cucu (prin extensie Pta Unirii doar ca pe alt drum, adica Independentei si nu Cuza Voda) pe 1 si 13 si stim cu totii cat de pline erau si tramvaiele si autobuzele. Asa ca nu vad sa fie vreo problema in aceasta "dublare" pentru ca adevaratul flux de calatori vine din CUG si Nicolina, zone unde nu ar fi decat tramvaiul 9 si autobuzele care vor mai ramane, zona de care vorbim noi aici e una de "tranzitie". Nu cred ca ar trebui umblat la indicative de trasee mai mult decat 9, 9b iar 1 si 13 sa ramana asa. Dar cum se tot zice, sa vedem prima lopata in teren si mai vorbim apoi :D


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Sâm 09 Apr 2011 23:44 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi 14 Ian 2010 0:29
Mesaje: 21
Localitate: Trix Imperium
Personal nu-mi amintesc exact cand a disparut 15, dar informatia o am din revista Blickpunkt Strassenbahn, care citeaza inclusiv informatii oficiale RATP. Este insa la fel de posibil ca nemtii sa mai fi vazut linia scrisa pe placutele din statii si s'o fi trecut si pe aceasta in harta traseelor publicata acolo. La fel de bine, daca nu cunosteam orasul si m-as fi apucat sa-i desenez harta tramvaiului, puteam si eu sa trec linia 12, inca prezenta pana acum 2 ani pe placutele din unele statii din zona industriala.

_________________
Cu sau fara tramvai, viata este imposibila!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Joi 19 Mai 2011 22:04 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
am putea circula din acest an cu tramvaiul spre cug?
sincer sa fiu linia spre cug nu este asa de uzata precum se spune,chiar este mai buna decat cea spre dancu.
daca in acesta vara s-ar lucra in zona podu ros si pasarela nicolina,ar foarte probabil sa se introduca tramvaie inca din acest an,macar pana la primul rond.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Dum 12 Iun 2011 19:00 
Neconectat

Membru din: Mie 22 Sep 2010 11:45
Mesaje: 33
Utopie. Nu s-a avansat deloc sau foarte putin cu toate documentele necesare, din ceea ce stiu, asa ca tramvaie in CUG anul asta exclus. La stilul de munca romanesc stii cat ar dura sa se reabiliteze podul Nicolina? Plus restul de sina care acum este scoasa sau acoperita. Mai mult decat atat,i nu cred ca va fi gata nici lucrarea de la Hala si atunci pe unde vor trece tramvaiele? Se va pune macaz sa se mearga pe splai? Sunt prea multe necunoscute acum. Si sa nu uitam ca sina aia nu a mai fost folosita de 14 ani, nu sunt expert dar nu cred ca prezinta siguranta in exploatare. Plus firele de tensiune care trebuie inlocuite etc. Daca avem tramvai in 2013 sa zicem mersi.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: o veste buna pentru calatorii din nicoloina 2 si cug
MesajScris: Lun 15 Aug 2011 14:47 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie 13 Ian 2010 18:45
Mesaje: 77
pe data de 22 septembrie va avea loc licitatia pentru lucrarile la calea de rulare din podul ros pana la capat cug.
daca nu sunt contestatii ,lucrarile ar putea incepe din acest an.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Trasee noi dupa reabilitarea pasajului Nicolina.
MesajScris: Mie 07 Sep 2011 9:24 
Neconectat

Membru din: Mie 22 Sep 2010 11:45
Mesaje: 33
La linie sper sa lucreze tot Martin Rose, nu ca as vrea monopol al lor la lucrarile de gen, practica anti-concurentiala, dar daca oamenii isi fac treaba bine si repede, de ce sa lucreze altii (vezi Themeli) si sa ne "ardem"?


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 16 mesaje ] 


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron

Primaria Iasi Regia Autonomă de Transport Public Iaşi Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial